Banebrytende teknologier drevet av menneskelig intelligens


  • Bra brukerverifisering

    Sømløs brukeropplevelse for legitime klienter

  • Oppdagelse av kontoovertakelser

    Proaktiv oppdagelse i sanntid av tidlige tegn på kontoovertakelse

  • Oppdagelse av hvitvasking av penger

    Oppdagelse over flere kanaler av hvitvasking og beslektede aktiviteter

  • Svindeletterretning

    Forstå hva som skjer, hvordan svindlere opptrer, hvilke metoder de bruker, og hvordan de kan stoppes

  • Atferdsbiometri

    Bygger brukerprofiler basert på bruk av mus, tastatur og mobiltelefon.

  • Atferdsanalyse

    Mønstre ved legitim og uredelig atferd

  • Analyse av enhet og miljø

    Analyse av brukerhendelser som skjer i brukernes enheter

  • Oppdagelse av skadelig programvare

    Nøyaktig oppdagelse av ulike typer skadelig programvare i både web- og mobilkanaler

Kasusstudier

Finn ut hvordan bedrifter avverger svindel og forbedrer brukeropplevelsen med Kasperskys svindelforebygging

  • 
		KBC                                
    KBC                                

    KBC er en ledende europeisk bank- og forsikringsgruppe som yter finanstjenester til 10 millioner kunder.

  • 
          Banco Pichincha
    Banco Pichincha

    Banco Pichincha er en av de største bankene i Ecuador med 3,1 millioner kunder. Banken driver nå 297 filialer og 916 minibanker i Ecuador alene, og har mer enn 6 000 ansatte. I 2013 besluttet bankens ledelse å iverksette tiltak på nasjonalt nivå for å ta opp kampen mot nettkriminelle og svindlere.

Bruken

  • Avansert autentisering

    Forbedre brukeropplevelsen, kutt kostnadene ved ekstra autentisering, og bevar et høyt sikkerhetsnivå.

    • Risikobasert autentisering – fjerner behovet for ekstra autentiseringstrinn for legitime brukere
    • Kontinuerlig autentisering – Løpende analyse av brukerhendelsene
    • Oppdagelse av kontoovertakelser – tidlig oppdagelse av bruk av stjålen påloggingsinformasjon eller tegn på ikke-menneskelig atferd

    Finn ut mer*...

  • Automatisert svindelanalyse

    Oppdagelse i sanntid av avanserte og bransjespesifikke svindeltilfeller

    • Global kobling og kartlegging av instanser – finner immaterielle forbindelser mellom brukere, enheter og økter
    • Regelsetting – ha kontroll over nivået og mengden av brukerhendelser som analyseres og sikkerhetshendelser som opprettes
    • Enda et lag med kunnskap – brukerhendelser og detaljerte sikkerhetshendelser som gir de nødvendige dataene til interne løsninger for overvåking av svindel, for nøyaktig og presis oppdagelse

    Finn ut mer*...

  • Rådgivning om forebygging av svindel

    Bedriftsrådgivning om å bygge den rette strategien for forebygging av svindel

    • Dele erfaringer og bruke dette i produktet
    • Finne de manglende delene i undersøkelser av svindel
    • Hjelp til å løse selv de mest avanserte sakene

24/7

Premium-støtte for Kaspersky Fraud Prevention-kunder

Profesjonell hjelp er tilgjengelig når du trenger det. Vi opererer i mer enn 200 land, fra 34 kontorer over hele verden, og hjelper deg døgnet rundt, hele året. Benytt deg av vår førsteklasses støtte, eller ta i bruk våre profesjonelle tjenester for å sikre at du får maksimalt utbytte av sikkerhetsinstallasjonen fra Kaspersky Lab.

Risikoen

Å øke de digitale kanalene innebærer å være åpen for brukerne og gi dem tilgang til de tjenestene de trenger når som helst og hvor som helst. Men med muligheter kommer ansvar. Bedriften må sørge for en sømløs brukeropplevelse for legitime kunder, og gi et passende nivå av sikkerhet samtidig som man kan reagere i tilfelle svindelaktivitet finner sted. Digital transformasjon kommer med atskillige risikoer:

  • Scan

    Kontoovertakelser

  • Scan

    Svindel med ny konto

  • Scan

    Hvitvasking og muldyr-tjenester

  • Scan

    Boter og verktøy for ekstern administrasjon

  • Scan

    Web-injeksjon og skadelig programvare for mobilenheter

  • Scan

    Høyere svindelnivå – risiko for bøter

  • Scan

    Å ikke oppfatte inkubasjonsstadiet for angrepet

  • Scan

    Økende kompleksitet i angrep

La oss starte samtalen og snakke med en av våre eksperter om hvordan ekte nettsikkerhet kan påvirke sikkerhetsstrategien til bedriften din. Ta kontakt.

Ressurser som er markert med en (*) er på engelsk

Vi bruker informasjonskapsler for å gi deg en bedre opplevelse av nettstedene våre. Ved å bruke og navigere rundt på dette nettstedet godtar du dette. Du kan finne detaljerte opplysninger om bruken av informasjonskapsler på dette nettstedet ved å klikke på koblingen for mer informasjon.

Godta og lukk